2 Aralık 2011 Cuma

komik facebook sözleri

Facebook ta profil sayfalarınızda ve kişisel sayfalarınızda kullanabileceğiniz çok güzel komik facebook sözleri

Ben Diğer Kızlara benzemem Diyen kıza -Niye 3 Memen mi Var ? Dedim Pişman Değilim ♥

İlkokulda karnesine 4 gelince oturup ağlayan lisedeyse 1 olan notlarını 2 yapmaya çalışan zavallı varlığa 'öğrenci' denir

Sürekli salatalık maskesi yapan insanlarsize sesleniyorum Allahın vermediği güzelliği hıyardan beklemeyin

Google Gitarı Kaldırdı Yarında Darbuka Koysa Bari Az Kurtları Dökeriz Fenamı oLur ♥ ?

İngiliz olsaydık eski sevgilimizden "O" diye bahsederken "he/she" demek yerine "it" deme şakasını %93 yapardık gibime geliyor

Türk olmαk "koş αbi koş" diyen αrkαdαşınα "ne oluyor lαn?" derken αynı zαmαndα koşmαyα devam etmektir ♥

Gelen kutuma pirinç yazın yollayınBende okundu olarak işaretliyimOkunmuş pirinç olsun

Annen 'bana sorma babana sor' der babanın yanına gidip 'baba ya annem izin verdi' dersin çocukken üçkağıtçılık böyle başlar

- Kardeşinin ' SENI BABAMA SÖYLICEM ' tehdidine karsi ' SELAM SÖYLE ' diyebilicek kadar cesaretli gençleriz biz

Ben yemek yaparken sevgilim arkamdan gelip sarılsa o refleksle bıçağı saplarım Böyle de romantik biriyim işte ♥ (:

"Aç değilim anneeaa" dedikten 10-15 dakika sonra acıkıyorum Sanırım annemin özel güçleri var

Deri koltukta hareket ettiğinde çıkan sesi çevrendekiler yanlış anladı düşüncesiyle tekrarlıyorsan sen eşittir ben demektir

Annem yemek yaparken ocağı söndürdüm çok ısınmış makina dinlensin dedim Gün intikam günüdür

Her bölüm birini hamile bırakan Ali kaptan ile her bölüm doğuran Hürrem'in aynı dizide olduğunu düşünsenize

Ben bilgisayardayken fani değilimdir Acıkmam susamam yorulmam ve asla çişim gelmez ♥

"Dev basenli kadınların beyaz dar pantolon veya tayt giymesi yasaklanacak" diyen partinin oy oranı %300 olur

Sabahın köründe uyanırsın okula gidersin eve gidince hemen uyuyacağım dersin hayal edersin eve vardığında hevesin kaçar
komik sözlerin devamı için  facebook sözleri sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder