14 Şubat 2012 Salı

Damar facebook sözleri

Facebook profil sayfalarınızda fan sayfalarınızda kulllanabileceğiniz faceobook sözlerini sizler için derledik beğendiğiniz şekilli nickleri sizler için derledik. Beğendiğiniz facebook sözlerini kopyalayarak arkadaşlarınız arasında facebook twtiir ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde arkadaşlarınız arasında payşşabilirsiniz.

Ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile Nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş Ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar Kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş Biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde Kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız Çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız


ßiz isyankar sokaklarda buyuduk kizim anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi Biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kavuran asklara isyan etmisiz, bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi Satmayiz 10 kurus icin bize, bize hakki olan sevenler


YÜREĞİNİN ÇÖLLERİNE NEHİR SAÇLARININ TELLERİNE ESİR OLDUM BENKİ ASİ BOYUN EĞMEZ BEN Kİ ÇILGIN SÖZ DİNLEMEZ SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN BAKMA BEN SANA COK KIYMET VERDİM AĞLATTIN İNLETTİN BEN YİNE SENİ SEVDİM KENDİNİ BULUNMAZ İLAHMI ZANNETTİN SENİDE BIRAKIP GİDENLER OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR KAHBECE SIRTINDAN VURANLAR OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR


Bazen çoban olup koyun güderim Kafam Bozulur Esrar Çekerim Bunalıma Girer Jilet Atarım Ferdiciyim arkadaş çok görme bana!!!


öpüyorsam AYRILIĞI gözünden,
söküyorsam YÜREĞİMİ göğsünden,
geçiyorsam gözlerinin içinden,
sana olan SEVDAMDANDIR bilesinnn


Eğer içiyorsam rakıyı , eğer gözlerim eskisi gibi değilse, yürüyüşüm değişmişseKİME NE !!!


Elli elli yüz biz müslümcüyüz:: Arabesktir tarzımız müslüm baba baş tacımız


Ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir herbir sattırım kırk yılın başında halim hatrım sorulsa ne yazar sorulmasa ne !!!


Kadere rest cektim İSYANLARDAYIMMMMMM !!!


Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez


Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!


ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz!!


Esrarı çekmişim gözlerim kanlı yürüyorum yolda gönlüm yaralı var kolumda 3-5 jilet yarası oda ZaLiMiN SoN hatırası!!!


DUYMAN İÇİN DEĞİL SESLENİŞİM, GELMEN İÇİNSE HİÇ DEĞİL ÇAĞIRMALARIM,
BU YÜREK DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA…
GÖRMEDEN SEVMEYİDE BİLİR


Ne müslüm ne ferdi bilir bendeki derdi sen söyle müslüm baba ""NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ""


Alemlerde Yer Yapan Delİkanlinin Elİnde Olan ÇarŞafla Sarilip Dumanla Yok Olan Esrara Deİl Sana MÜptelayim MÜslÜm Baba


19 YaŞinda Gİrsem Kara TopraĞa Sevgİlİm Sen AĞlarmisin
DÖnse YÜzÜm Kara TopraĞa BaŞkasina GÖnÜl BaĞlarmisin


BiLİR MiSiN? <<




Tam sInIrdan kaçarken vurulmak nedir bilir misin?
Nöbetçiler ha gördü, ha görecek
Parmaklarının ucu dikenli tellere değdi değecek
Ama Bir adım daha atamazsın
Uzanıp tutamazsın;
Göz pınarlarında donup kalır hayallerin
Planların, kaçışın, kurtuluşun
Ve deler sevgi dolu yüreğini
Sevgi bilmeyen bir kurşun


Bir okyanus da boğulmak nedir bilir misin?
Batan bir gemiye el sallayamamak,
Oturup ağlayamamak,
Birkaç kulaç ötedeki
Bir tahta parçasını tutamamak,
Nedir bilir misin?


Sevmek nedir bilir misin?
Bir şeyler tutuşur yüreğinde kıpır kıpır
Bütün benliğini sarar, ısıtır
Her gülüşte yeniden doğarsın
Ve bin kere ölürsün her iç çekişte
Nasıl anlatsam bilmem ki
Yani "sevmek" işte


Duymak nedir bilir misin?
Duymak, ama anlatamamak
Çemberini kıramamak kelimelerin
Tam dilinin ucuna gelmişken söyleyememek
"Seviyorum" diyememek
Yani ölümü yaşamak nedir bilir misin


__________________________________________________ ____________



Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştırMaksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır


BİZ HER NE KADAR LOŞ IŞIK ALTINDA MİNİ ETEKLİ KIZLARLA DANS ETMESİNİ BİLMESEKTE MAHALLE KÖŞELERİNDE YAGMUR ALTLARINDA DELİKANLICA SEVMESİNİ HERKESTEN DAHA İYİ BİLİRİZ


ßenım damarlarımda dolasan kımyasal bır etkı sen aşk degılsın guzelım senınkı etkıye tepkı


sEnLe BiRlİkTeİkEn SaAtLeRe YeTiŞeMeDiM;SeNdEn AyRıLdIkTaN sOnRa DaKiKaLaRa ErİşEmEdiM


Hayatta hiç kimse için ağLamaya değmez,ağLamaya değenLer zaten ağLatmazEğer bir gün ağLaman gerekirse başını dik tut ki:GözyaşLarın seni ağLatan kişi kadar aLçaLmasın


Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar!


Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderimDinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz


Sevgiyi Gostereceksin Soylemek Yetmez,sevgi Gozlerinde Olacak Sozlerin Yetmez, Sevgi Herseydir Kalbe Hapsedilmez, Seveceksin Benim Gibi Ama Yuregin Yetmez




Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedimmi




Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdenizBize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz


ÖLüMü TeSLimALDı HüZüN İçİmDe SeNdeN KaLaN CaM KıRıKLaRı AyNaDa SenSiz HüzüN SeNSiz HiçKiMSe DinDiReMeDi Bu HıçKıRıKLaRı BiRGeCe YaRıSı AnSıZıN GöReCeKSiN KöŞe BaŞıNdA NöBeT TuTuYoRDu HüzüN ÖyLe KoLaY DeĞiLDiR BeNi UnUtMaK HaLa SoKaKLaRıMDaDıR AYaK İzİM


SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!


BENİ YAŞATAN BİRŞEY VAR Kİ'''''''''''SENNN''''''''''''
BENİ MUTLU EDEN BİRŞEY VAR Kİ'''''''''''SEVMENN'''''''''''
BENİ ÖLDÜRECEK BİRŞEY VAR Kİ''''''''''''''TERKEMENN'''''''''''''


Ben bir çocuğum aşka kandırılmış
Ve sarhoş bir kafayım şaraba bandırılmış
Ben bir geceyim gündüzlerden çalınmış
Ve ben mecnunum elinden leylası alınmış
 BU nickleri şekilli hale getirmek isterseniz şekilli nick yazma sayfamızı ziyaret ederek değişik karakterlerden şekilli yazılar ve nickler yazabilirsiniz.

BENI YUREKLENDIRECEK BIR SOZ SOYLE, ŞEHRIN TUTSAKLARINI SALAYIM KALBIMDEN, BENI YUREKLENDIRECEK BIR SOZ SOYLE, KURSUNU BEYNIME SIKAYIM OYLESINE


BIR KARANLIK GELIYOR YOKLUGUNUN ARDINDAN NE ZAMAN GUNE$ BATSA BU SON GECEM DIYORUM VAZGEC YALAN DUNYANIN KOHNE SALTANATINDAN YETI$IR BUNCA KEDER BUNCA ELEM DIYORUM BU NE BITMEZ AYRILIK, BU NE BITMEZ OZLEM DIYORUM


sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA


Düne kadar gözlerinden aşkı içtiğim, dudaklarında yüreğimi erittiğim, uğruna bıçaklar çekip dünyaya meydan okuduğum ey sevgili nerdesin? Kimlesin? kimlerlesin?Ben hala burada, terk edip gittiğin yerdeyim


SEN BENİM ULAŞAMADIĞIMSIN ULAŞAMADIĞIM HALDE WAZGEÇEMEDİĞİM
SEN BENİM DOKUNAMADIĞIMSIN DOKUNAMASAMDA UZAKLAŞAMADIĞIM
SEN YAKINIMDA EN YAKINIMDA OLUPTA UZAKLARDA DURANIMSIN
SEN BENİM KONUŞAMADIĞIMSIN HİÇ SUSMADIĞIM HALDE BİRŞEY SÖLEYEMEDİĞİMSİN
SEN BENİM ANLAYAMADIĞIMSIN BU KADAR ÇOK BİLİPTE ÇÖZEMEDİĞİMSİN
SEN BENİM GÖREMEDİĞİMSİN BAKIPTA KÖR OLDUĞUMSUN
SEN BENİM BİLİPTE SÖLEYEMEDİĞİM BAKIPTA GÖREMEDİĞİM DOKUNUPTA HİSSEDEMEDİĞM DUYUPTA DİNLEYEMEDİĞİMSİN
SEN BENİM ANLATILMAZ BİR SEWGİYLE SEWİP DE SEWEMEDİĞİMSİNN

aĞlAmA gİdEnİn PeŞiNdEn SaKıN uNuTmA aRkAdAş SeWgİdEn SaKıN sEwİlMeYi UmMa
ZaLiMdEn AşK dİlEnMe
AkMaSıN gÖzÜnDeN kUtSaL yAşLaR
sEnİdE bUlAcAk O bİtMeYeN aŞkLaR
dÜşÜnMeDeN aK pAk OlSaDa SaÇlAr
SENİ SEWMEYENDEN ŞEWKAT DİLENMEE

aDıNı AlÇaK kOyDuM kAçIp GiTtİğİn İçİnGiDiŞiNiN aDıNI öLüM kOyDuM bEnİ öLdÜrÜpTe GiTtİğİn İçİn We KeNdİ aDıMı AlÇaK kOyDuM!!SeNi HaLa DeLiLeR gİbİ sEwDiĞiM iÇiN

ağLaMaK iÇiN gÖzLeRdEn YaŞ mI aKmAlI iNsAn GüLeRkEn AğlAyAmAz MI??gÜlÜ sOlDuRmAk İçİn DaLıNdAn Mı KoPaRmAlI bÜlBüLsÜz BiR gÜn OlMaZ mI??İNsAnI ÖlDüRmEk İçİn SiLaH mI kUlLaNmAlI aYrIlIk ÖlÜm OlMaS mı?

SEN BANA YÜREKTEN SEWMEYİ DİRENMEYİ ÖĞRETTİN GİDENE AĞLAMA SAKIN BOŞWER UNUT DERDİN ŞİMDİ BAKARKEN ARDINDAN AĞLAMIYORUM SEWDİĞİM MAZİMİ KALBİME GÖMÜP SENİ SENSİZ YAŞIYORUM GÖZYAŞLARIM AKSADA İÇİME DÜŞMANA SIR WERMİORUM GİDENİN SEN OLDUĞUNA İNANMIOR GÖZLERİM
SAKIN ÜZÜLME SEWGİLİM BU KALPSİZ KIZ SENİN ESERİN

bEnİ sEwMiOrSuN dİe SaNmA kİ kAlBiM yEtİmDiR öLüRüMdE yAlWaRmAm AşKıM aSaLeTiMdİr

KiMdİ gİdEn KiMdİ kAlAn AsLıNdA gİdEn DeĞiL kAlAnDıR tErK eDeN GiDeNdE bU yÜzDeN gİtMiŞtİr ZaTeN

çOk YaLwArDıM gİtMe DiE şİmDi BaNa DöNüYoRmUş BaNaNe??SeWiOrDuM gÜlÜp GeÇtİ aŞkImAşİmDi BeNi SeWiOrMuŞ bAnAnE

uNuTuLdUğUnU hİsSeTiĞiN aN gEcENiN bİ YaRıSı AdInI aDıMıN yAnInDaN uZaKlAşTıRdıĞıMı AnLaRsIn UmArImZoRlAmA bEnİ yApMaYaCaĞım BeNi UnUtTuĞuN gİbİ bEn SeNi UnUtMaYaCaĞıM** ŞuNu Da BiLkİ bEn UnUtMaYaCaĞıM sAdEcE uNuTtUrAcAğIm

AmA hEr ŞiİrDe AşK sEwGi YoKTuRbAzEn NeFrEt EdErİm BaZeN kİn KuSaRıMnEfReTiM dAlGaLaRdIr KiNiM iSe EnGiN dAlGaLaRdIrAşIlMaSı ZoR eNgElLeRiM wArDıR aMa BeNi YıKaN iNsAnLaR dEğİl YaŞaDıĞıM yIlLaRdIr

SeNi GöRdÜğÜmDe SıMsIkI sArIlAcAkTıMyOnLuĞuNdA çEkTiĞiM öZlEmİmİ gİdErEcEkTiMeLlErİnİ eLlErİmİn ArAsInA kOyUP öPeCeKtİmGöZlErİnE bAkTıĞıMdA eN şİrİn HaLiMe BüRüNÜpKüÇüK bİr ÇoCuK eDaSıYlA SENİ SEWİORUM DİECEKTİMtAm BuNlArI gErÇeKlEşTiRmEk ÜzErEyKeN DURDUMhAtIrLaDıM bİz AYRILMIŞTIK!!!

sEn GiTtİkTeN sOnRa YaLnIz KaLaCaĞımYaLnIz KaLmAkTaN kOrKmUyOrUmDa Ya CaNıM eLlErİnİ tUtMaK iStErSe

NeRdE bİ iNsAn Ki GöZlErİNdE öLüM pArLıYoR iŞtE oRaLaRdA aRa BEnİ iŞtE oRaLaRdA sOr BeNkİ kUrAk ToPrAkLaR gİbİ çAtLaK bEn Ki SuSuZ nEhİrLeR gİbİ öLgÜn We SaRıLmAyAn BiR yArA gİbİyİm BEN ACININ OLDUĞU HER YERDEYİM

şİmDi ÖlE bİ aLıŞtIm Ki YaLnIzLıĞa ArTıK dÖnMeNi BiLe BeKlEmİyOrUmDiLsİz DuWaRlArI bUlDuM yA kEnDiMeArTıK dErDiMe OrtAk OlAcAk Bi Can bİlE aRaMıYoRuM aMa TuHaFtIr Ki SENSİZLİĞİ HALA YALNIZLIKLA PAYLAŞIORUM

yAlNıZlIğA sOr BeNi YaLaN aŞkLaR aNlAtMaZ hAlİmİ

bEn SaNa ÖlDüRdÜğÜn SeWgİmİ sOrUyOr MuYuM kİ sEn BaNa İçİmDe Ki NeFrEtİn SeBeBiNi SoRuOsUn??

BeN sEnİ hEp AyRıLıKlA aNmIşIM tİtReYeN eLlErİmLe GüNlErİn BuĞuSuNaHeP aDıNı YaZmIşIm BiRaŞk GeLmİş BiR yArA bİr YaRaBiR yArA dAhAkİmSe BiLmEz He CaNıM bİr YaRa BiR öMrÜ hErGüN nSl KaNatIr

BiRtEk SeNiN gÖrEbİlDiĞiN yErDeN sAnA gÜlÜmSüYoRuM oNlArIn DuYdUkLaRı KaHkAhAlArIm DeĞiLaŞkI tArİf GeReKiRsE sANa AnLaTaYıM:
AŞK NE BİLİO MUSUN BENİM SANA YAŞADIĞIM SENİN DURMADAN ÜZERİNE BASTIĞIN

GöNüLdE yAkIlAn AşK SöNeRsE bAşLaYaN fIrTıNa BiR gÜn DiNeRsEyAr Senİ bIrAkIp ÇeKiP gİdErSe AğLaMaz dEnİlEn ErKeKlErDe AğLaR

hİç BiRşEy SöLeMiOrUm ArTıK hİç BiR sÖz HeRkEs SuSmAlI aRtIk KiMsE kOnUşMaMaLı WE SUSTUM NEFRETİMİ ANLATMAK İÇİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder